Waarom online marketing ?

Ik zie in mijn praktijk dat mkb-ondernemers meer kunnen halen uit online marketing. Een website heb je vaak wel en ook op social media ben je actief. Er is vaak geen duidelijk plan van aanpak: wat wil je met de website bereiken? En is hij daar goed voor ingericht? Hoe krijg je bezoekers op je site? Hoe zet je social media in? Hoe vaak en wat post je?

online marketing

 

Met online marketing kun je:
>  Heel gericht je doelgroep benaderen (‘targeten’) op basis van locatie, leeftijd, geslacht en interesse.
>  Mensen benaderen die al op je site geweest zijn.
>  Resultaten direct meten en bijsturen.
En dit doorgaans voor beperkte budgetten.

Wat is online marketing ?
Ik bedoel hiermee online promotie:
>  Website
>  Vindbaarheid website
>  Zoekmachine adverteren
>  Adverteren op uitgeverssites (display-advertising)
>  Inzet social media
>  Adverteren op social media
>  E-mail marketing

Voor een online marketing plan is nodig:
>  Dat je helder hebt waarom klanten bij jou kopen; wat is je onderscheidend vermogen?
>  Goed beeld van de klantreis (customer journey); op welke momenten en waar in aanloop naar een aankoop oriënteert je klant zich? Aan welke informatie heeft hij op verschillende momenten behoefte? Hoe speel je daar op in?

Aanbod
Brink Bedrijfsadvies kan je helpen met:
>  Het opstellen van een online marketing strategie.
>  Het geven van adviezen over de huidige inzet van online marketinginstrumenten.
>  Het begeleiden bij de uitvoering van Google adwords- en Facebook campagnes.
>  Het verzorgen van Google adwords-campagnes.

Geïnteresseerd?  Bel 06 1453 9403 of mail naar info@brinkbedrijfsadvies.nl.